Hyppää pääsisältöön
Otavamedia jatkaa Suomen Golflehden tekijänä.

Golflehden kilpailutus päättynyt: Tuttu ja turvallinen Otavamedia jatkaa "miellyttävää ja mutkatonta" yhteistyötä Golfliiton kanssa

Otavamedia on voittanut Golfliiton järjestämän Golflehden kilpailutuksen. Viitisen kuukautta kestänyt kilpailutus ratkesi elokuun lopussa.

Suomen Golfliiton jäsenlehdon tekijänä jatkaa Otavamedia. Huhtikuussa alkanut kilpailutus ratkesi elokuun lopussa pidetyssä Golfliiton hallituksen kokouksessa.

Golfliiton tiedotteen mukaan kilpailutukseen osallistui erittäin laadukkaita ja kovatasoisia esityksiä, joista kaksi eteni finaalivaiheeseen. GoGolfin tietojen mukaan toinen finalisti on Sanoma Media Finland.

Otavamedia on Golfliitolle turvallinen valinta. Otavamediaan kuuluva Golfpiste on toiminut Golflehden tekijänä vuodesta 2014 saakka ja yhteistyö jatkuu kolmesta viiteen vuotta. Sopimuskauden lopullinen kesto ratkeaa tahojen välisissä neuvotteluissa.

Kilpailutuksen vetivät liitosta toiminnanjohtaja Juha Korhonen, markkintointi- ja myyntipäällikkö Kimmo Rantamäki sekä viesinnästä vastaava Marika Voss. Lopullisen päätöksen teki Golfliiton hallitus 27.8. pitämässään kokouksessa.

”Golflehti on perinteisesti ollut tärkeä viestintäkanava jäsenille, ja se on pelaajien keskuudessa pidetty ja luettu lehti. Golflehden brändi on vahva, mikä näkyi ilahduttavasti suurena kiinnostuksena kilpailutuksessa”, Juha Korhonen kertoo.

Kilpailutuksessa Golfliiton tavoitteena oli löytää kumppani, joka voisi toteuttaa Golflehden printtiversion lisäksi laadukkaita digisisältöjä jaettavaksi monikanavaisesti myös potentiaaliset uudet golfin pelaajat huomioiden.

”Otavamedia on luotettu ja ammattitaitoinen kumppani, joka vakuutti meidät prosessissa. Haluamme palvella nykyisten pelaajien lisäksi myös lajimarkkinoinnin tarpeita ja kehittää digitaalisia mahdollisuuksia. Uskon, että yhä syvenevä yhteistyömme nostaa Golflehden taas seuraavalle tasolle”, sanoo Golfliiton puheenjohtaja Hanna Hartikainen.

Golflehti ilmestyy tämänvuotiseen tapaan neljä kertaa myös ensi vuonna.

”Olemme iloisia, että Golfliitto valitsi meidät Golflehden tekijäksi jatkossakin. Yhteistyö Golfliiton kanssa on aina ollut miellyttävää ja mutkatonta. Tästä on hyvä jatkaa uusille yhteisille poluille digitaalisten sisältöjen ja lajimarkkinointiponnistusten saralla”, sanoo Otavamedian golfliiketoimintojen johtaja Sami Markkanen.

GoGolf ei osallistunut tällä kertaa Golflehden kilpailutukseen.