Hyppää sisältöön

Minni ja Mikko Koko Suomi golfaa -kampanjan mainoskasvoiksi

Mikko Ilonen ja Minea Blomqvist-Kakko lähtivät mukaan markkinoimaan golfia uusille pelaajille.

Minea Blomqvist-Kakon ja Mikko Ilosen sydän sykkii golfille. Nyt he haluavat antaa takaisin lajille, jolta ovat saaneet paljon.

Mikko Ilonen ja Minea Blomqvist-Kakko ovat lupautuneet Koko Suomi golfaa -kampanjan mainoskasvoiksi tänä vuonna. Kampanjan ideana on markkinoida lajia uusille harrastajille.

Yhtenä osana kampanjaa on Koko Suomi golfaa -viikko, joka pidetään 7.-14. kesäkuuta. Se korvaa aiempina vuosina järjestetyn Kansallisen golfviikon. Viikon ideana on ollut saada mahdollisimman paljon uusia golfareita kokeilemaan lajia.

“Upeaa saada Minni ja Mikko mukaan tässä roolissa, golfilla ei voisi olla parempia lähettiläitä”, Golfliiton myynti- ja markkinointivastaava Kimmo Rantamäki kertoi.

Golfliitto tiedotti tänään myös, että 24h junnugolfille -tapahtumaa justeerataan. Tapahtumaa vietetään ensi kesänä Koko Suomi golfaa -viikon aikana eli se aikaistuu aiemmista vuosista. Tapahtuman ideana on kerätä seuroissa vuorokauden aikana rahaa omien seurojen juniorityölle.

Minni ja Mikko ovat luvanneet kiinnostavan porkkanan, sillä eniten rahaa junioreille keräävä seura saa oman joukkueen M&M Pro-Amiin 22. syyskuuta.

“Juniorigolfin kehittäminen ja resurssien saaminen seuratasolle ovat minulle todella tärkeitä asioita. Haluan jakaa golfin ilosanomaa ja kertoa siitä, kuinka hieno harrastus golf lapselle on”, Minni sanoo.

Golfliitolla ja golfyhteisöillä on muutenkin tänä vuonna kova näytön paikka, kun heinä-elokuussa pidetään Tokion olympialaiset, joissa golf on jälleen mukana. Golf palasi olympialaisiin neljä vuotta sitten, jolloin laji sai kosolti televisionäkyvyyttä, kun Yle näytti kilpailua pitkiä aikoja suorana hyvään katseluaikaan.

Viimeksi moni oli sitä mieltä, etteivät golfyhteisöt onnistuneet ”kotiuttamaan” riittävän hyvin lajin saamaa suurta huomiota uusina pelaajina. Nyt näyttää siltä, että valmistautuminen on aloitettu hyvissä ajoin ainakin Golfliitossa.

”Medianäkyvyyttä halutaan täydentää omalla markkinoinnilla ja ohjata kiinnostuneet viheriöille”, Golfliitto kertoi sivustollaan julkaistussa jutussa.

Lähde: Golf.fi

Etsi luettavaa